Trött

Kan någon vänlig själ berätta vad man gör med hundar som har sömnproblem. Min kropp bryts ner av att inte få sova en enda natt utan vakna varannan timme och ligga vaken för att Ville håller på och drygar. Han slickar sig överallt och han smaskar riktigt. Han kliar sig på öronen så det smäller. Vaknar vi inte då sätter han sig intill bordet och gör samma sak. Lyssnar vi inte då går han och gör samma med datorsladden så det låter högt. Eller slickar i skorna. Han gör samma sak varje natt. Jag tror inte ens han stänger ögonen. Mamma sa inget om att hundar har en trottsålder när hon köpte Ville. Mamma lyckas alltid få till det så att jag har honom exakt hela tiden. Inte en enda natt fri. Eftersom jag har dåligt järnvärde ligger på 86 fast jag äter massa järn är kroppen slut bara av det. Jag kommer inte kunna fortsätta jobba om det ska bli såhär. Jag vill verkligen passa på att ta varenda jobbchans eftersom att vi kanske flyttar om någon vecka. Vi får veta i slutet av nästa vecka. Sen har jag så ont i ryggen på nätterna och nacken så man får noll vila. Mamma tycker att jag bara klagar men det gör jag inte. Hon har aldrig honom och hon har ett jätte hus så han kan gå någon annan stans och slicka på nätterna. Det kan han inte här.


Ja nu hoppas jag bara att vi får den där lägenheten som vi ligger trea på. Det hade varit toppen. Gick in i vecka 23 igår så nu är det inte långt kvar:)

Allt för mig just nu. Jag ska skaffa mig en ny design i veckan så kanske det blir roligare att skriva. Texten stämmer ju inte ens och en gammal ul bild. Men men så blir det när man inte kan fixa själv.

Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah