Fredag

Vaknade vid sju gick upp klädde på mig och packade. Ville och jag gick i spöregnet och mötte upp Emmy hos mormor. Vi tof det lugnt ett par timmar sen så gjorde vi korv och stuvade makaroner. Skyndade oss till bussen och åkte till stan för att hämta mina badkläder och byta buss. Vi var på fjärran ett tag sen kom mamma och hämtade oss. Det var lagom tid eftersom jag inte orkar så mycket som jag gjort förr. Åkte till valbo och tillbaka med mamma sen var jag hos pappa och vilade lite innan jag åkte hem till hit och kollade film med Fredrik och Chrill.

Ja nu vilar jag bara lite innan jag ska sova. Fest i huset idag så dom gapar i trapphuset. Mannen min ligger och kollar på fria träningen eller så på datan så jag är lite smått rastlös.

Näe borsta tänderna och krypa ner kanske :D

Kommentarer

Postat av:Sofia
Publicerat: 2009-10-19| 17:56:21

Haha nä det var inte bara du som kom faktiskt. :D



Emmy blev jätte gullig, men saknar hennes långa hår. :( Men det växer väl snart ut. :D



Går det bra med magen nu då? INte svimmat nå mer? :(


Postat av:Tess ♡
Publicerat: 2009-10-27| 07:48:15

Hej hjärtat!

Jo allting har gått bra, hur är det med dig och magen? :)

Kramar ♡




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah