Lördag

Imorse satt jag bara och satt gjorde ingenting. Sen åkte jag med Fia och Jonas och handlade mat och sånt. Åt hos pappa med dom. Är hemma med älsk nu igen. Skönt. Jag har ont i mina armveck dom är blåa och söderstuckna ser hämsk ut. Annars har det inte hänt mycket. Imorn ska jag till min faster och göra plommonsylt sen skynda mig till mamma i söderhamn för att Emmys kompis fyller fyra och mamma har beställt armband av mig som hon ska ge i present.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva men ser verkligen inte fram emot en 7 dagars arbete efter måndagen. Men men ska man kunna överleva så måste man jobba, även som telefonförsäljare..

Ha en trevlig helg


Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah