Gäsp..

Igår hann jag inte ens starta datorn. Åkte till kusinerna och kokade grymt god plommonsylt sen åkte jag till mamma, var på barnkalas pratade med älsk i tele kollade lite på tv och somnade. Idag fick jag springa till bussen och sitta och vänta på tåget i åratal. Sen har jag och Christian ätit på subway och tagit en runda på stan. Så nu har jag precis hämtat tillbaka andan i soffan med två matcher med NHL 10. Näe nu väntar vår grisbjörn på att gå ut och jag börjar jobba om trettio minuter. Bara fram till söndag kvar innan jag får en ledig dag. Vill svära. Näe då idag ska det gå fort och bra :)


Kommentarer

Postat av:sofia
Publicerat: 2009-09-24| 09:39:21

Nu får du börja skirva lite. ;)

Hur går det med lilla bebisen.

Kram Bästa mostern!




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah