Freaky friday

Jag och Christian såg nyss på freaky friday drack the och åt lite marabou. Gott. Det var faktist när den filmen gick på bio jag pratade med Christian för första gången i telefonen. Då kallade jag honom stummannen. Han var hemma hos Fredrik när jag var dit med tårta på hans födelsedag. Chrill sa inte ett ljud. Där av smeknamnet. Vi pratade för första gången i telefonen då jag hade fått lånat Fredriks xbox som han lagt in filmen i då jag var supersjuk. Ja jag har verkligen gått och väntat på mannen i mitt liv om man säger så. Han lagade chilikonkarne då den gången. Varken han eller jag har någon gång tänk att vi skulle bli tillsammans då i min unga ålder inte innan förra sommaren heller. Inte ens varit nära. Men vi har hållt kontakten hela tiden endå. Som kompisar. Men Christian har alltid varit den finaste människan jag sett. Ungefär samma känsla som när man blir kär i sin idol. Sen på studenten så bara hände det. Jag blev dödskär och är det än idag i världens underbaraste människa. Snart har vi familj tillsammans. Trodde man inte då man pratade med stummannen för första gången eller.

Iallafall är Freaky friday Johannas och min film. Vi har sett den hur många ggr som helst och jag blir alltid så glad av den fast jag kan den nästintill utantill.


Kommentarer

Postat av:Diana ♥
Publicerat: 2009-09-20| 22:25:32

Har nu lagt till din blogg på blogglovin! =) Gör du samma med min? =) Har du haft en fin helg? Jag har fått hem några av våra första saker till bebisen i magen, åh så sött!! Känns så verkligt nu när man har små bebiskläder att titta på! =) Kram




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah