Dålig uppdatering

Det är mycket dålig uppdatering här nu. Jag hinner liksom inte. Jobbar på kvällarna och när jag kommer hem ser jag lite på tv och somnar. Jag sover rätt länge på morgonen eftersom jag har svårt att ta mig ur sängen sover liksom dåligt. Har ont i huvudet och nacken hela tiden. Ryggen villl jag inte ens prata om sen börjar jag må riktigt illa på mornarna igen? Får fråga om det imorn. Imorgon ska vi på visning av lägenheten. Jag vill ha!!!! Hoppas vi får den nu.

Nu ska jag vila lite innan jag ska ta mig en promenad innan jobbet. Gått jätte dåligt för mig de senaste dagarna så det är motigt att gå dit.

Kommentarer

Postat av:Diana ♥
Publicerat: 2009-09-19| 11:56:07

Så mysig blogg du har, ska vi följa varandras via blogglovin?? =) Kram


Postat av:Andreas Årzén
Publicerat: 2009-09-19| 14:23:25

Vill du se lite snygga bilder från när Kissie var på Vakna med The Voice igår? Kolla gärna in inlägget jag gjorde, haha :P och lämna gärna en kommentar om vad du tycker om "snygga" bilderna.



Annars hoppas jag du får en trevlig lördag och hoppas hörs av igen, kram!


Postat av:Vanilla
Publicerat: 2009-09-19| 18:47:48

Snygg blogg du har! Och grattis till lilla bebisen i magen! :-) Kram




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah