Ligger i soffan

och tar det lugnt. Jag fick stressa lite till stan och möta fia innan bussen gick till söderhamn. Bekväm bussresa och kalaset var kul. Max Janne och Emmy kom förskul att se dem sen kom fia och Jonas direkt efter. Vi fikade och Emmy blev glad för alla sina presenter.

Nu är jag rätt slut. Bebisen sparkar som tusan så jag får väl vara vaken ett tag till. Vi hade Chips och dipp hemma och god dricka så vi kanske äter lite sånt och ser arga snickaren.

Spark spark.. 84 dagar kvar och 12 veckor imorgon. Inte illa. Man börjar fatta nu att man ska få hålla i sitt barn inom en snar framtid. Härligt!

På fredag får vi reda på om vi fått lägenheten. Det vore underbart men jag vågar inte tänka på att vi skulle kunna få den efter att någon snodde den tidigare från oss kvällen innan utan att tittat på den. Ge mig.

Nä nu ska jag umgås med min man, ja eller sambo. Jag kommer inte gifta mig på länge. Man kan inte göra allt kul direkt. Ett år och drygt två månader har vi varit tillsammans bott ihop i ett år. plus hund och barn nu då så vi borde kanske sagta ner lite annars finns det inget kvar :P


Kommentarer

Postat av:Syster
Publicerat: 2009-10-15| 08:43:52

Åh länktar tills jag blir moster! :D

Hoppas att ni får lägenheten, den verkar jätte fin!! Håller tummarna! <3




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah