Grattis

Grattis Emmy på 4 års dagen! Ska åka och hälsa på henne i eftermiddag hade jag tänkt. Vill ju så hämskt gärna ge henne min väl uttänkta present. Så himmla toppen. Lite dyrare, lite bättre :D Ska nog köpa ett hundben till Turbo med han fyllde ju igår och han är ju trotts allt Villes storebror.

Jag mår inte bättre i kroppen idag men jag är lite piggare och inte lika blek och röd i ögonen. Tack för det.

Är dålig på att blogga men ska bli bättre på det. Jag är inte så för att skriva eftersom jag ser så dåligt. Heh sen sitter jag inte inne allt för mycket längre. Men jag gillar min HP mini ska aldrig byta bort den. =)

Nej nu måste jag skriva ett schema om vad jag ska göra idag så att det händer något och att jag inte glömmer förståss

Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah