Burr..

Fortfarande dålig uppdatering men jag tycker det är lite tråkigt att skriva när jag inte är nöjd med min design. Jag ska fixa till den så ska jag ta upp mitt bloggande igen. Jag har ju mina stackars läsare kvar som kollar varje dag och jag som inte uppdaterar. Men, lägg till mig på bloglovin klicka på hjärtat längst upp till vänster så får ni mail när jag skriver igen.

Jag fick samtal från BM nu och hon sa att jag kunde ha SLE, en kronisk sjukdom men vi får se. Jag är väldigt trött nu för tiden har fortfarande jätte ont i njurarna och äter pencilin. Jag sover inte på nätterna och sånt. Noll motivation.

Ska platta Sarithas hår sen ska jag åka hem och lägga mig på soffan.


Kommentarer

Postat av:Kristin
Publicerat: 2009-10-04| 17:40:37

Men Sandrah din blogg e ju super fin tycker jag! :D Hoppas allt e bra, va länge sen nu :) Pusspuss


Postat av:sofia
Publicerat: 2009-10-04| 21:22:00

Kämpa på nu syrran! Allt kommer bli bra tillslut! :)<3


Postat av:jwilner
Publicerat: 2009-10-05| 17:12:02

sv; ja de är dom allt :)




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah