Trött

Nu är jag helt slut efter en kväll på stan. Åt glass på mcdonalds som jag har varit sugen på så länge. Sen satt vi på en filt och kollade på alcazar helt okej faktist lite kort bara.

Nu ligger jag helt utslagen och frusen i sängen och kollar lite. Jag längtar tills man ska börja inhandla bebisgrejjor men det är ett tag kvar. Vagn har jag iallafall ( tack mamma ) den är jätte fin tycker jag. Såhär ser den ut:



När man är gravid brukar man vist bli sugen på speclella saker. För mig är det just oboy och trollerimixglass.

Christian verkar inte bli klar på det där jobbet någon gång men man får tänka pengar. Vill verkligen ha hem honom nu.

Känns som om jag har ett stimm med fiskar i magen.. hehe

Näe nu måste jag sova innan jag blir hungrig. Ska äta rostmackor med varm oboy till frulle. Lääängtar åh så gott börjar 06.45 imorn

Kommentarer

Postat av:Tarja
Publicerat: 2009-07-30| 00:18:23

Fin design du har .




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah