Hemglass

Jag hörde ljudet av glassbilen och sprang pappa efter. Kom ut till gatan och till min förvåning fanns det ingen glassbil där. Blev jätte besviken för jag har längtat efter isglass hela dagen är både sugen så är det skönt för halsen. Gick en runga med Ville. När jag kom till baksidan hörde jag ljuder igen och sprang. Så kom och stannade hos oss. Lycklig som ett barn har jag fått min trollerimix nu och ska gå och hämta en till. Jag är både sjuk och gravid så jag äter så många glassar jag vill. Glasspinnar samlas i min familj med. Tre dagis här i området har det som sommaruppgift. Supersyrran fixar allt. Äter massor med glass för att småsyskonen ska få med sig massor med pinnar till dagis :P


Kommentarer

Postat av:Sandra
Publicerat: 2009-07-28| 21:55:29

Det gör ju inte de :) hoppas på ett sätt att dom kommer snart men ändå på ett att dom stannar ett tag till :P men skulle vara skönt nu om dom kom ut. Känns som ryggen håller på å går av:P



Såg att du skulle bli mamma med :) skoj skoj !




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah