Härligt!

Igår kom Christian hem. Helt underbart att se honom och att känna honom. Sov där inatt och det var superskönt. Vi kollade på V igår kväll och bara tog det lugnt.

Imorse ställde jag mig på vågen tycker att jag har blivit riktigt tjock nu. Var berädd på att ha gått upp sådär 3 kg men väldigt rädd att det blev mer. Till min förvåning hade jag inte gått upp ett enda hg fast magen växer så. Jag gick ner 7 kg i början och dom har jag stannat på. 13 kg sen i oktober så jag hoppas verkligen att det inte blir upp mer än det iallafall nu. Jag trivs med den här vikten. Men jag är ju förståss att det kanske bara smäller till så är man som en ballong.

Nu ska jag stoppa i mig köttbullar innan jag börjar halv två.

Christian har åkt till luddvika nu med grabbarna bor hos Fredrik ( mina småsyskons morbror ) massor med killar. Han är värd nu att unna sig en helg med sina kompisar. Jag fick massor med kärlek igår och inatt och imorse så jag flyger på moln nu,

Köttbullarna är klara. Brottom brottom!


Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah