Vem som helst får skaffa barn..

Det är min blogg mitt liv och mina upplevelser..

Jag blir så irriterad och arg på folk som är barn själv och skaffar barn bara för att få stanna hos den man är tsm med. En sån har jag att göra med de flesta dagarna på året. Hade hon inte skaffat barn hade hon inte varit kvar här. Hon kliver inte upp när barnen vaknar utan låter dom göra precis vad de vill hemma riva ner och ha sönder en massa saker bara för att hon inte orkar röra sig. Ibland går hon upp och gör välling och lägger sig igen och har inte ätit frukost förns barnen igentligen ska ha lunchen klar men det orkar hon inte göra så de får dela på en matburk. Oftast. Om inte pappa har lagat någon mat dagen innan som man kan värma på. Laga mat det kan hon ju inte. Barnen blir förstörda genom att dom får göra vad dom vill måla i soffan förstöra saker leka med sand och vatten inne betee sig illa och ha dåligt bordsskick såsom att klättra överallt och äta med händerna. Barnen är snart 5 och 2 år. Hon orkar bara jobba 50 %, hur man sjukskriver sig för lathet har jag ingen aning om hon lyckas iallafall eftersom hon tycker så synd om sig själv och har det ju så jobbigt. Måste röka två cigaretter om dagen, hoppas hon får lungsjukdom och kvävs för barnens bästa.

Ingen tycker om henne och hennes sett att behandla barnen och hennes sett att leva. Ingen med mitt blod iallafall och det står både dom jag jag för. Min farmor och farfar har slutat hälsa på. Det finns en anledning. Dom kommer inte ens när det är kalas. Alla blir liksom lidadande. Utom hon som har sin perfekta släkt som tar barnen såfort hon inte orkar eller jobbar typ 50% av veckorna och hon får ju köra sönder bilarna med. Bara hon mår bra. Igentligen kan man inte säga sanningen eftersom då blir jag lidadande av att inte få träffa Jessica och David. Pappa jobbar ihjäl sig 6 dagar i veckan och hans lediga dag går åt till att klippa gräset, fixa i trädgården plocka undan hemma och dammsuga, sånt som inte hon hinner med i veckorna.

Jag har aldrig tyckt om att ha hem någon människa hit eftersom det alltid ser ut som det gör. En tom diskmaskin med pappas och min disk i och hennes och barnens på diskbänken. Hon går runt och ser ut som en gammal golvtrasa med fula myskläder fast jag en gång sparade ihop till nya till henne ihopp om att hon någon gång skulle se vettig ut. Hon använder dom 1 % av all myskläde tid. Hon klär inte ens på sig tills pappa kommer hem. Handla mat och kläder till barnen kan hon inte heller eftersom hon inte har råd. Hon betalar typ 0 räkningar och jobbar 50 % endå handlar hon aldrig hem mat. Har barnen dåligt med strumpor då hämtar hon pengar på barnens sparkonto att köpa för. Hon håller på med nå aloe vera fjant som hon ska dricka si och så och använda. Men då får pappa betala. Allt betalar han hon bara hämtar pengar hos honom hela tiden. Vad gör hon med sina egna? Hon blir arg om han köper något till mig eller fia.

Detta är sanningen och det finns massor med mer att skriva. Av detta kan man dra slutsattsen att vem som helst borde inte få skaffa barn, Det syns inte utåt utan det är här i hemmet. Barnen kommer få ett helvete när dom får göra vad dom vill.

Jag kommer bli världens bästa mamma det vet jag. Mamma var toppen när jag var liten bakade alltid vi gjorde roliga saker och badade på sommaren. Alltid en semester även om inte pappa kunde vara med för han jobbade. Vi hade en toppen familj. En sån ska jag med ha. Jag ska göra allt för mina barn och dom ska få vara barn med.


Kommentarer

Postat av:Tess
Publicerat: 2009-08-02| 12:14:31

Hehe ja. Snart har du en söt bebis du med :)



..

Herregud, den där kvinnan kan inte vara frisk...




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah