Vecka 20

Idag går vi in i vecka 20. Nu känns det mer på riktigt när ettan har blivit en tvåa. Konstigt nog har jag gått ner två kilo till så nu är jag nere på 50 och innan bebisen flyttade in vägde jag 58 och kunde verkligen inte gå ner. Konstigt allt som jag stoppar i mig. Kollar in lite bebissaker som man ska införskaffa. Nu kan man ju börja kolla runt. Får jag massor i lön ska jag köpa en sån bola gravidsmycke hittade ett jätte sött blankt silver med två bebisfotavtryck. Blev såld. Säng, Vagn och babyskydd har jag så har hittat ett skötbord på ikea jag ska köpa superfint som man kan vika ihop. Perfekt! Sen är det småsaker som ska fixas massor av dem. Köpte en tidning idag som jag läst hittade en fin barnstol och en babysitter. Inter för att de sakerna skulle passa in i mitt framtida hem men i toppmoderna hus så. Rätt coola det är av märket bloom fresco som hade massor med fler fina saker.






Med det säger jag godnatt, ska krypa ner nu för älsk är på ingång. Så mysigt att ha hela familjen samlad :P

Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah