Vart tog dagen vägen?

Jag åkte hem till pappa och gjorde själva fyllningen till kakorna. När jag smetat på det mådde jag illa och kände mig skithängig den skulle endå stå i kylen i 1 timme så jag la mig på sängen på alla mina sköna kuddar och snurrade in mig i överkastet. Vaknade till och kände mig varm och skön i kroppen. Då var klockan 17.45 och jag la mig 13.50. Snacka om att jag blev förvånad. Så det var bara att smälta choklad och doppa kakorna sen plocka undan.

Nu är jag hos älsk och myser bara. Ville har fått sin nya boll och ny mat, jag la på tio kronor och fick mat som sågmycket godare ut än coops egna fina bitar i former och färger och luktade liksom inte illa. Jag tycker han är värd det vår lilla sötvovve. Nu är jag supertrött igen så det blir mackor och te senare och sen sängen skulle jag tro.

Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah