Tisdag

Igår skrev jag inget för jag var med Johanna på stan hela dagen sen så åkte jag hem till pappa och gjorde biskvier fast finare sort jag vet inte vad dom hette tog två och en halv timme att göra bottnarna och själva kletet så jag stannade där. Ska kolla senare hur det blev.

När jag kom hem så såg vi på V åt popcorn och drack good läsk sjukt mysigt så vi kollade i tre timmar sen sov vi.

Vaknade sent idag. Vi ska ta en sväng på stan tror jag innan jag ska åka till mamma med fyra tåget. Fia åker med det med så skönt nu när man får sällskap. Stannar där över natten och sen så åker jag med Ville till Gävle imorn bitti.

Idag är det lite av sorgens dag för mig. För det finns en trea på våningen ovan för som är ledig från November. Jag vill ha den men man får bara bli medlem på gavlegårdarna från och med sin 18 års dag. Man får ett poäng per dag man är medlem. Jag har snart 800 Christian har runt 3000 strax över. Man förlorar poängen när man flyttar och sen så ja de fem som har mest poäng får gå på visning. Dom högst upp i kön dom har över 10 000. Sjukt sur jag blir jag vill ha deen! Det är typ omöjligt att få en trea i stan eftersom alla verkar vilja bo just i en trea i stan. Kan inte dom vänta några månader dom då inte så lätt för mig. Får ju inte ens in en barnvagn här i hallen.

Aja det löser sig kanske. Nu ska jag göra mig klar och plocka undan mina saker så det ser lite städat ut när Chrill ska ha besök ikväll. Fight night eller vad dom nu sa. HAha bra att han ses med sina kompisar

Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah