Sen uppdatering

Imorse vaknade jag och blev sådär förvånad, klockan var halv 11 jag somade tolv inatt. Sov hela natten ostört utan att ens behöva kissa. Underbart utvilad har jag varit idag. Har gått min runda som Chrill har visat mig. Tänkte gå den ofta nu så man kanske får sig lite kondis. Fick jätte ont i magen då så jag fick skynda mig hem och duscha lite så.

Sen har jag bara plockat vinbär och spelat ett ganska roligt motorcykelspel på 360 n. Åt soppa hos pappa med massor med mat men är hungrig igen. Knepigt.

Ikväll blir det lite friidrott. Sen mys med lite film.

Imorn ska jag åka till Söderhamn med mina vinbär och träffa Mailn och sova hos mamma. Madde har ju skaffat sig en liten söt katt så ska hon få låna vår transportbur.

Trevlig kväll


Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah