Party

Efter att ha varit på fest förra helgen kändes det inte alls lockande att gå till Madde på fest. Det var iallafall jätte trevligt jag drack lite alkofritt vin och lekte med Pixi hennes grymt söta nyhämtade kattunge. Svart och långhårig fick plats i en hand. Det är tur att man har Fia med sig för hon håller sig alltid i skinnet är som nykter när hon dricker lika som mig. Johanna stod mycket för underhållningen. Trevligt. Kom hem vid tolv Lagom.

Sovit oroligt inatt vet inte varför drömmt att grannens hus brann ner och att brandkåren inte tog mig seriöst när jag ringde. Sen har jag inga näsdroppar och är supertäpt. SKÖNT, INTE!

Idag ska jag åka hem till mina kusiner i stråtjära sen ska jag vara hos pappa ett tag för det är ju F1 idag så Mike kommer väl och kollar på det här. Jag tycker att det är onödigt att sitta här om dom kollar. Det kan dom få göra själv eftersom det inte finns några rum här så blir det ju annan stämning då. Ja iallafalll jag kanske bakar biskivier. DENI!

Näe nu måste jag äta en macka och gå till apoteket. Köra till pappa och lämna hårtork och ta fram resväskan som Johanna ska få låna hon ska ju turka sig i turklandet i veckan. SKönt för na medans jag sitter här och ruttnar.


Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah