Lördag

Det kändes konstigt att vakna idag. Utan några måsten. Inte ut med hunden och inte till jobbet. Skönt att äta frukost i lugn och ro. Igår var vi på marinfestivalen. Det var helt okej men det bästa av allt var att komma ut en sväng på dagen med Christian vi hinner aldrig göra något sånt annars. Vi gick igenom stan tillbaka sen tog vi det lugnt på kvällen tittade på tv, han drack öl jag cola, åt chips och dipp :)

Idag ska jag till marinfestivalen igen. Med mamma, Pemsen, Mormor & Ove. Sen får man se vad dagen har att ge. Kanske lite körning, snälla pappa?

 Tänkte tipsa om två saker som förgyller min dag:

En blueberrycruch mascara från Lumene. Superbra och ser helt naturligt ut. Passar mig som inte vill se påkladdad ut.


Sen har jag fått en parfym av mamma som luktar jätte gott från Brittney spears:


Nu när jag satt och skrev kom jag på vad jag vill göra i helgen. Hälsa på morfar. Det var länge sen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av:Angelica
Publicerat: 2009-08-15| 20:07:56

Så gulligt. Hälsa gärna till pappa från mig då när du är där. Kram!!




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah