Ledig

Idag har jag varit ledig så jag har varit i stan köpt en hårfärg, slingpaket, mascara, ett linne och två kitty hårborstar. Nu är jag pank men det var det värt, Vaxade ögonbrynen med och fägade dem och fransarna. Bara håret kvar så känner man sig lite snygg.

Jag har inte hunnit skrivit något i helgen har knappt startat datorn eftersom jag har jobbat 7 - 21 både lördag och söndag sen har jag sovit hos pappa en natt och har datorn hos Christian. Alla lediga stunder har jag spenderat med älsk och bara myst. Hann faktist simma lite med honom och Emil i lördags på rasten.

Nu sitter jag hos älsk han gick ut lite så kollar runt lite och sånt. Har som sagt fått ett nytt förlossningsdatum och jag är super hyper uppspelt hela tiden som glädjerus. Känner mig så lycklig.Efter nyår får den komma när den vill. Vår lilla tjockis. Lägger ut en bild på min lilla bulle.



Även fast jag inte har skrivit på några dagar så har jag strax över 30 unika läsare varje dag. Roligt att se att det finns dom som följer bloggen.

Nu ska jag ta det lugnt för imorn firar vi 1 år och jag ska fixa håret och till barnmorskan får se om jag gått upp något kilo nu då men jag hoppas inte. Men det gör inget sånt man får stå ut med då man ska få sin lilla bebis.

Kommentarer

Postat av:Hanna, i trönö
Publicerat: 2009-08-10| 20:28:38

Vad mysigt det låter! Lycka till med allt.


Postat av:Tess
Publicerat: 2009-08-11| 11:07:10

myyysigt <3




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah