Kirurgen

Ringde vikariepoolen på Gävle sjukhus idag. Jag hann bara säga: Hej, jag heter Sandrah och undrar om ni behöver några undersköterskevikarier? Då sa hon snabbt: Jaha, har inte du ringt förr. Haha så trött var hon på mitt tjat att jag skulle få intro på kirurgen skulle ringa henne om de inte hörde av från dom. Yippi äntligen en fot inne som jag väntat på i ett år. Cach in! De ringer ju hem till pappa jämt så. Tar man det man får är det inte omöjligt att man får intro på andra ställen såklart.

Har varit på fjärran en kortis idag med. Blev inge bad utan bara sol. Skönt att komma ut. Sen var jag på lunch hos Johanna carbonara. Gottit. Nu vette tusan vad som händer kanske somnar en stund.



Jag har ett kinderägg i magen. Jag hoppas att det den ärver av mig hamnar på insidan ( Det vita ) och att den får Christians yttre ( Det bruna ) för han är ju så sjukt snygg! Älskar honom <3

Kommentarer

Postat av:Tess
Publicerat: 2009-08-06| 20:10:31

Va kul gumman. Hoppas att du får de bra där på kirurg avdelningen :D GRATTIS !!!




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah