Jobb

Igår kväll var ju vi som sagt på bio. Bruno skit dålig eller a liksom kändes inte som en film sådär.. Kanske blir att se sommaren med Göran senare i v eller på vår ettårsdag kanske?

Somnade kvart i ett inatt gick upp vid 6 började jobba kvart i sju. Riktigt trött. Ville är sjuk och jätte dålig äter inte, haltar, varm nos och vill inte gå bara ligger. Lite jobbigt.

Åkte hem till pappa direkt efter jobbet. David fick en basketkorg och en liten basketboll. Blev väldigt poppis. Sen handlade jag och gjorde en tårta. Sen fick jag sådär oros ont i magen och saknade Christian sjukt mycket. Åkte dit och la mig en stund i sängen fö han sov, Ville med. Åkte till pappa och åt sen har jag vilat lite nu jag med. Blir kalas för lillebror snart. Jag vill helst bara hem till CHristian och lägga mig i soffan och mysa framför tv:n med honom. Två lediga dagar sen en helvetes helg. Jobb fredag 14-21.15 sen lördag 7-21 sen söndag 7-21.

Älskar dig Christian mest av allt på hela jorden. Världens finaste människa 080811 <3

Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah