Hemma igen

Har varit på fjärran ett tag nu och badat med lillebror han är verkligen som en fisk i vattnet! Han har sina armpuffar så han simmar till och med på vatten där jag knappt bottnar. Åker rutchkanor utan problem inge tårar inte ens när han får kallsup. Jätte skönt att han har vattenvana nu så han inte blir rädd senare i livet.

Många ger mig konstiga blickar typ: Lärde du dig inte förra gången. Hjärtsjuk med ojj ojj ojj. Jag försöker kalla honom lillebror så mkt som möjligt.

Aja nu blir det kyckling och Curry sen mys hos älsk. UNDERBART!


Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah