Gårdagen

När jag kom hem från marinfestivalen bytte jag bara klänning så gick vi till Emil och Johanna. Det var trevligt där tittade på friidrott och umgicks. Vid halv tio gick vi hem till någon Björn Chrill och Emil kände. Johanna hade aldrig varit där heller. Björn var trevlig men hans tjej och hennes kompisar som var i 30-35 års åldern var gapiga, skrikiga och inte alla mina och Johannas typer. Som tur var gick dom efter en timme. Så skönt det blev. Dom bodde i en lägenhet som skulle kunnat varit fin men det var rena rama antikrundan så det var tråkigt fult och gammalt. Lite neandertalarstil. Sen gick vi till Sun City och drack en drink Christian tittade mest på sin öl. Där var dock de där dryga igen så Johanna gick hem. Jag stannade kvar för att jag ville inte gå hem sj. Vid kvart över ett halv två gick vi till Mc donalds en sväng och sen hem och sov. Ja det var väldigt kul att komma ut på något en lördagkväll men att vara nykter är inte speciellt kul för alla är så sjukt dryga folk beteer sig hur som helst när dom är fulla. Jag har aldrig varit sådär full. Kommer aldrig att bli.

Nu ligger Christian och sover här i soffan eller ja han har fötterna på golvet så halvsitter och jag vet inte vad jag ska göra eftersom jag börjar bli rätt rastlös. Kanske äter lite frukost sådär.



Denna lilla bebis var på disco igår. Lite trött idag tror jag :P


Kommentarer

Postat av:Tess
Publicerat: 2009-08-17| 10:35:53

Kul att se att du kan vara ute med magen :D




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah