Förkyld

Ja då vaknade man förkyld idag. Hämskt. Christian är med förkyld och han tycker att det är jag som smittat honom men jag vet inte. Idag var jag och Ville till hundgården vid tågstationen tänkte kasta boll men Ville fattade inte att han skulle ta med sig bollen tillbaka. Christian och jag har bara tittat på ett par program av V efter det. Nu sitter jag ensam eftersom C är och tittar på F1 hos Mike.

Ville och jag ska ut på promenad snart blir sjukt irriterad på att han ligger och slickar sig mellan bebeb hela tiden skitäkligt. Vad gör man åt sånt? Han smaskar massor med så det blir ett störande moment. Drar mig verkligen för att gå ut på kvällspromisen det är iskallt ute.

Nu sparkas det massor i magen så ska sitta en stund till sen sova.


Kommentarer

Postat av:Sassabassa en ung morsa med panikångest
Publicerat: 2009-09-01| 19:44:37

Kikar in =)

Gillar din blogg ska vi följas via bloglovin?Om du vill.

Kram Sandra!




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah