En Onsdag i mängden

Idag vaknade jag hos mamma för att underbara Johanna smsade halv sex och berättade att dom skulle lyfta snart. Hoppas dom får det bra i Turkiet. Saknar henne redan! Sen åt jag frukost och åkte tåg med Fia och Ville till stan. Åkte hem till pappa då och bötjade tvätta. fick ihop tre maskiner. Som faktist är hängda och torkade nu! Följde med båda barnen till dagis för att jag trodde att jag skulle få presentera mig för fröknarna på Jessicas nya. Vist ingen som jag kände innan som jobbar där. Men de var riktiga bitterkärringar sa inte ens hej till Jessica. Sånna bode inte få jobba med barn!

Sen åkte jag och Saritha till Jysk, dollar, hemtex och till sist ikea och köpis. Jag ska köpa lite fina skålar och sånt på dollar tänkte jag och sen ska jag köpa svarta och vita tallrikar på Ikea som jag sett ut. Så det är klart sen är det bara bestick på mio serien Anna om ni undrar. Marcus och jag ägde sånna eller aa säg något jag fick kvar av det vi handlade gemensamt. Christian har också den serien därför. Sen ska jag köpa vinglas på ikea för vanliga och finglas har jag ju redan massor av!

David och Jessica var med på Ikea försökte lära david färgerna men han säger bara lilablå.

När vi kom hem så skjutsade pappa hem mig hit så jag och Ville har duschat nu kollar vi på film. Mike är här. Iallafall så bor ju Mike granne med Pelle och Lisa ( Jessica och Davids mormor och morfar) Jessica brukar leka med hans barn. Men hon kommer inte ihåg några namn på barnen utan bara nummren på husen. Hehe.

Nu har jag inget mer att skriva utan kanske ska sluta störa med mitt knapprande.

Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah