Blåbär

Imorse plockade jag blåbär. Så mkt mygg så man tappar ju lusten direkt. Blev lite iallafal lovat Jessica att baka blåbärsmuffins. Kanske kommer ut en bild på det senare då. Annars har jag bara slöat vaknade av att det ringde på dörren strax efter sju jag tänkte åh vad dom leker var dötrött då kom Jessica och David upp och väckte Ville. Det var vist en gubbe som hade kört in i blomlådorna på gatan och sa att man inte får ha sånna och att han skulle skicka räkningen på reparationen av bilen till pappa. Haha vi bara skratta..

Nu ska jag duscha och platta håret så att man känner sig lite fräch sen ska jag måla naglarna i glitter rosa som David köpte här om dagen. Till honom då men man kan väl få låna lite kanske? Får passa på nu när jag inte jobbar. Tror inte att de andra skulle klaga på jobbet om jag hade målat men ja.

Nä nu ska jag sätta igång. Muta fia att komma till gävle och färga mitt hår kanske så sola ska jag göra idag med så jag blir riktigt snygg. Christian är ju hemma igen. Man kan ju anstränga sig lite för utseendet nu när man är med honom och innan man blir smällfet. Haha nä nu ska jag sluta surra.


Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah