Bilder

Idag då vickade toaletten när Jessica satt på den. Hade kunnat gått illa eftersom den var så tung att varken jag eller Saritha kunde flytta den.



Sen efter allt så gick vi till stan. Här ska ni få se ett par riktiga sötnosar funderar ärligt på att skicka in ansökan för David som modell:







Och till sist vill jag avsluta med att berätta att den här bloggen är byggd på sanning alltså mitt liv. Jag ljuger inte och Christian och jag har det toppen nu. Alla vet att det var jobbigt i början av graviditeten men det går åt rätt håll. Fick en kommentar från någon idiot som tror att jag bara har ljugit ihop allt här. Det stämmer inte. Nej vi ska inte bo i en etta när barnet kommer vi letar för fullt efter en ny lägenhet samt att jag inte slösar bort mina pengar på att köpa en ny bikini utan att mina tuttar har vuxit så att jag inte han ha någon av de jag redan hade. Han gått från 75A till 75 C. Bikinin kostade 58 kronor för båda delarna tillsammans. Prata inte om något du inte vet ett skit om!

Kommentarer

Postat av:Tess
Publicerat: 2009-08-13| 07:09:38

Tack gumman :)



..

Stå på dig Sandrah, lyssna inte på andras skitsnack ;) Fan vilket kap med bikinin :D


Postat av:Tess
Publicerat: 2009-08-13| 17:26:37

Va söt du är Sandrah! :)

Hoppas allting är bra med dig o magen!!

Kram




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah