Barnmorskan

Imorse åkte jag till södertull för att fråga vilken tid jag hade idag men jag hade inte någon tid. Aldrig så jag fick sitta där ett tag och sen prata med min barnmorska. Inget hande hänt med järnet fast jag äter järntabletter jag skulle dubbla dosen men 8 tabletter om dagen och cvitamin med järn, hur ska jag orka äta något annat?

Igår hade jag mys med Christian vi åt glass och tittade på V. Ville kom hem igår kväll med och han är så pigg och glad.

Ska åka till pappa och färga håret snart. Nu ska det bli fint!

En tistel till svensk radiotjänst som ringt mig två ggr under en månad och sagt att jag inte betalat tvlicensen. Dom skäller innan dom tar reda på om jag bor hos mina föräldrar eller inte.

Idag firar vi 1 år tillsammans jag och Christian, 1 år av kärlek! Kan kännas mycket för många eftersom vi höll det hemligt flera månader. <3

Kommentarer

Postat av:Daniel
Publicerat: 2009-08-12| 11:16:35

ååh happy for u! Grattis!




« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah