Arbetslös

Ja då var man arbetslös igen eller bara tim vikarie. Känns jätte tomt att kanske inte få komma tillbaka till alla mina boende som jag gillar mycket och dom mig. Det är hårt. Så nu finns det massor med viktiga saker att ta tag i: Gå till arbetsförmedlingen, gå till försäkringskassan med moderskapsintyg mm, hitta en lägenhet, ringa vikariepoolen på sjukhuset ang intro, ringa PFV om mer jobb i kommunen och gå till körskolan.

Övningskörde igår. Det gick jätte bra faktist vi körde knappt en timme men man ska sluta när man är på topp. Får passa på att ta alla tillfällen jag kan nu. Tjata riktigt så att jag verkligen kommer en bit på vägen vore så skönt att ha körkort innan året är slut.

Annars händer det inte alls mycket är jätte slö idag vill helst bara sova men då får jag ont i huvudet så det ska jag inte göra. Men jag kanske tar tag i något av mina måsten. Vem vet.

Älskar dig Christian <3

Kommentarer



« Namn

« E-postadress (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar
Komma ihåg dig?          





Information om mig
Hej och välkommen till min blogg. Sandrah heter jag är 20 år och bor i Gävle. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende över sommaren och är tillsammans med världens finaste Christian. Har en liten hundvalp ville som förgyller vår vardag och väntar även vår bebis som är beräknad att komma den 24 December. Jag bloggar om mitt liv som Sandrah